8 czerwca 2019

Kolejny Dzień Otwarty „Superjazdy”

Cześć. Jest tu ktoś jeszcze? Jak być może wiecie (lub nie), jakiś czas temu zmieniłem branżę i nie prowadzę już szkoleń z bezpiecznej jazdy. Trochę mi jednak tego brakuje i chętnie znalazłbym okazję, aby choć na chwilę do tego wrócić. Kiedyś, dawno temu, w czasach kiedy często publikowałem artykuły, a wokół „Superjazdy” wytworzyła się aktywna społeczność fanów, zorganizowałem „dzień otwarty” dla czytelników. Było to całodniowe spotkanie w okolicach Warszawy, które poświęciliśmy na wspólne jeżdżenie, szkolenie z technik bezpiecznej jazdy oraz rozmowy. Spotkanie świetnie się udało. Przyszło mi do głowy, aby zorganizować kolejny „dzień otwarty”, tym razem w Krakowie (wtedy mieszkałem w Warszawie, a obecnie mieszkam w Grodzie Kraka). Czy jest ktoś, kto potencjalnie byłby zainteresowany? 

Idea byłaby taka sama, jak poprzednio (szczegóły tutaj: http://superjazda.blogspot.com/2011/10/pierwszy-dzien-otwarty-superjazdy.html, http://superjazda.blogspot.com/2011/11/pierwszy-dzien-otwarty-juz-za-nami.html). 

Konieczny byłby Wasz przyjazd do Krakowa, spotkanie zorganizowalibyśmy w weekend. Udział byłby nieodpłatny, ale być może potrzebna będzie jakaś nieduża zrzutka na wynajęcie miejsca, które byłoby naszą bazą wypadową. Głównym celem oraz treścią Dnia Otwartego byłaby możliwosć skorzystania z prowadzonego przeze mnie szkolenia z bezpiecznej jazdy. Szkolenie praktyczne odbyłoby się w normalnym ruchu drogowym, na samochodach poszczególnych uczestników. Możliwa jest też organizacja mniej lub bardziej rozbudowanego wstępu teoretycznego w formie grupowych warsztatów - jeśli będą zainteresowani.

Jeśli ktoś potencjalnie byłby zainteresowany, dajcie znać. Jeśli zbierze się wystarczająco duża grupa, pomyślimy o szczegółach. Wszelkie pytania, komentarze i pomysły mile widziane!

Pozdrawiam,Wojtek

7 komentarzy:

  1. Witam.
    Chciałabym bardzo podziękować za tego bloga.
    Prawo jazdy posiadam od października zeszłego roku . Zrobiłam je mając 43 lata, było bardzo ciężko i choć zdałam egzamin za drugim razem czułam że nic nie potrafię.
    Pierwsze miesiące jazdy to stres nie do opisania.
    Teraz jest już lepiej ��
    Pana blog wiele mnie nauczył i uczy nadal. Czytam teksty po kilka razy i ciągle do nich wracam.
    Proszę o nowe wpisy.
    Pozdrawiam.
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Iwono, dziękuję i zapraszam do komentowania/dyskusji/zadawania pytań pod postami. Również zapraszam na szkolenie, jeśli chcialaby Pani rozwinac swohe umiejętności w bardziej praktyczny sposób (piszę o tym, bo skomentowała Pani post o szkoleniu właśnie).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo.
    Niestety mieszkam we Wrześni pod Poznaniem, więc raczej nie skorzystam z propozycji.A szkoda, bo na pewno mogłabym się wiele nauczyć.
    Będę oczywiście czytać dalej bloga i w razie wątpliwości zadawać pytania.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Wojtku dawno tutaj nie zaglądałem przez co przegapiłem ten wpis. Jeśli to co czytam jest aktualne to ja jestem zainteresowany takim spotkaniem. Może udałoby mi się namówić jeszcze kogoś do udziału, tak aby nie poświęcał Pan czasu tylko dla jednej osoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Spartynian
      Możemy pomyśleć - poproszę o wiadomość na maila (namiar: w zakładce "O autorze...". Z jednym zastrzeżeniem: dzień otwarty, czy inna forma darmowego szkolenia, jest pomyślany dla osób, które nie zajmują się zawodowo ruchem drogowym. Więc jeśli jesteś instruktorem nauki czy techniki jazdy lub masz inne zajęcie związane z BRD, to serdecznie zapraszam, ale na płatne szkolenie. Piszę o tym, bo zgłaszają się dość często zawodowcy, którzy żyją z prowadzenia szkoleń, ale sami chcieliby szkolić się za darmo, co uważam że jest nie fair. Natomiast tak czy inaczej zapraszam do kontaktu na maila. Pozdrawiam, Wojtek
      pozdrawiam
      Wojtek

      Usuń
    2. Od pewnego czasu rzeczywiście jestem instruktorem nauki jazdy. Chętnie się szkolę na własną rękę. Brałem udział w kilku szkoleniach na ODTJ, jak również Safe Drive Polska. Defensywna jazda jest czymś co mnie obecnie bardzo kręci i chłonę jak gąbka wszelkie rady ludzi mądrzejszych ode mnie, którzy na zjedli zęby na wielu szkoleniach. Z przykrością ale również ze zrozumieniem przyjmuję to do wiadomości. Może przemyśli Pan jakąś odpłatną formę spotkania w postaci jakiegoś szkolenia. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Cześć
      Odpłatnie z przyjemnością się z Tobą spotkam na dowolne szkolenie - tak jak napisałem powyżej. Zapraszam i proszę o kontakt mailowy.
      Pozdrawiam
      Wojtek

      Usuń

Proszę podpisywać komentarze imieniem lub nickiem - inaczej trudno prowadzić rozmowę :)